צבע שיער אורגני

צבע שיער אורגני
אחת הסוגיות המרכזיות בשימוש בצבעי שיער היא סוגיית האמוניה ומידת הבטיחות שלה. אישה שמעוניינת לצבוע את השיער ובמקביל להימנע משימוש בכימיקלים מזיקים, תשמח להכיר את הקטגוריה של צבע שיער אורגני.

צבע שיער אורגני – צבעי שיער אורגניים מומלצים

נשים מוכנות לעשות המון כדי להרגיש טוב עם המראה שלהן. אך בהיבט הבריאותי, חלק מהבחירות של מוצרי טיפוח ויופי נחשבות בריאות פחות, או שיש עליהן סטיגמות רבות שנים. ניתן לראות זאת למשל בתחום מוצרי האיפור, בתכשירי טיפוח למיניהם וגם בתחום השימוש בצבעי שיער. אחת הסוגיות המרכזיות בשימוש בצבעי שיער היא סוגיית האמוניה ומידת הבטיחות שלה. אישה שמעוניינת לצבוע את השיער ובמקביל להימנע משימוש בכימיקלים מזיקים, תשמח להכיר את הקטגוריה של צבע שיער אורגני.

מהו בעצם צבע שיער אורגני?

צבעים אורגניים הם צבעי שיער מופחתי כימיקלים קשים. לרוב, הם יהיו ללא אמוניה ויתבססו על תחליפים עדינים יותר. גם שאר הכימיקלים הנפוצים בצבעי שיער לרוב מוחלפים בצבעים אלו לכימיקלים עדינים יותר, בנוסף להפחתת מינון ה-PPD או ה-PTD בצבע. במחלקת הצבעים האורגניים ניתן למצוא גם צבע שיער אקולוגי, אשר יכיל לרוב מרכיבים של חינה ו/או צמחים ורכיבים מן הצומח ה"מכתימים" את השיער ובכך יוצרים את אפקט הצבע; וכמו כן צבע שיער טבעי, שהוא צבע מבוסס חינה.

אם זה מה שיודע צבע שיער אורגני להציע, אז מדוע לא להשתמש בו? ובכן, לעתים הוא עולה מעט יותר מצבע רגיל, ובנוסף לא כל סוגי הצבעים הללו עומדים בהבטחה.

בחירה נכונה בעולם המוצרים האורגניים

מוצרים טבעיים או אורגניים נחשבים למוצרים עדיפים, בריאים וטובים יותר מאשר מוצרים "כימיים". יחד עם זאת, חשוב לציין שההגדרה "מוצרים כימיים" תקפה לכל סוג חומר שלא מיוצר באופן טבעי ועבר תהליך כימי כלשהו. צבע שיער עם אמוניה נחשב פחות בריא מצבע שיער ללא אמוניה, אבל הוא יעניק לך צביעה מושלמת – הן בכיסוי הלבן והן בעמידות והברק של הצבע. החברות המובילות בתחום הקוסמטיקה מפחיתות את השימוש באמוניה בכל צבעי השיער שלהן, גם אלו "הרגילים". יש נשים שמעוניינות בכיסוי שיער שיבה ב-100% או בצבע מבריק, ואלה תוצאות שקשה להשיג בצבעים ללא אמוניה או בצבעים אורגניים, במיוחד כאשר רוצים להגיע לצבעים בוהקים כמו ג'ינג'י, נחושת או אדום.

אם כך, כאשר אישה מחליטה לעבור לשימוש באחד מהסוגים של צבע אורגני לשיער, היא צריכה לדעת שצבעים אלו עובדים בצורה שונה ותוצאות הצביעה עשויות להיות שונות ממה שהכירה בצביעה בצבע רגיל. בצבעים האורגניים מוסיפים, לרוב, חומרים אשר מזינים ומרככים את השיער בתהליך הצביעה, כמו למשל שמנים ייחודיים. חברות רבות מייצרות צבעים המבוססים על שמן, וכך גם החמצן המפתח הייעודי לצבע השיער (למשל סדרת צבע שיער אינואה INOA של לוריאל פרופסיונל וסדרת צבע שיער אסנסטי ESSENSITY של שוורצקופף פרופשיונל). טכניקת הצביעה במוצרים אלו שונה במעט מטכניקת הצביעה בצבעים רגילים, ויש לדעת להתאים את הצבעים לשיער ולאחוז השיער הלבן (שיער השיבה) של הלקוחה. על מנת שהצבע "ייתפס" בשערה, הפיגמנטים בצבעים אלו עוברים עיבוד מיוחד על מנת שיהיו קטנים מספיק לחדור לקורטקס של השערה ללא שימוש באמוניה.

בקטגוריה של מוצרים אורגניים לשיער, יש הבדל מהותי בשימוש במוצרים של חברות שונות (למשל, חלק מהצבעים האורגניים או הטבעיים המצויים בשוק הינם צבעי סמי-פרמננט – צבעים חצי-קבועים אשר דוהים מהר יותר וכיסוי שיער השיבה שלהם מופחת. ההיבט הזה משמעותי מאוד עבור נשים אשר מחפשות כיסוי לשיער לבן ובמיוחד לבן זכוכית עקשן). על כן, חשוב מאוד להיעזר בהמלצות וחוות דעת מקצועיות לפני בחירת הצבע וכמובן להיות מוכנה לקצת ניסוי וטעייה, עד שניתן יהיה להגיע לתוצאה המדויקת.

אצלנו במספרת OMER SHIMONI תוכלי למצוא מבחר גדול של מוצרים מקצועיים לשיער ובכלל זה מוצרי שיער אורגניים, שעומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום. אנו משתמשים במוצרים אלה בטיפול בשיער לקוחותינו וכן מציעים לך את כל המוצרים לרכישה אונליין בחנות המספרה. לפרטים נוספים והזמנות צרי עמנו קשר עוד היום בווטסאפ 050-6551156 ונשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ועניין המטרידים אותך לפני ביצוע הזמנה.

כתיבת תגובה

סגירת נגישות