מעגל הקסמים למתולתלות

מעגל הקסמים למתולתלות

לכל מתולתלת יש את השיטות שלה להתנהלות עם התלתלים. עם זאת, יש מעגל קסמים שנכון לכל סוגי השיער ולתלתלים בפרט – אז מהם העקרונות הבסיסיים לתלתלים מושלמים?

 מתולתלות – תלתלים זה אופי. שיער מתולתל יכול להיות רגוע או קופצני, שובב או רך וגולש. לכל מתולתלת יש את השיטות שלה להתנהלות עם התלתלים. עם זאת, יש מעגל קסמים שנכון לכל סוגי השיער ולתלתלים בפרט – התנהלות נכונה, מוצרים נכונים, תספורת נכונה והתמדה.

תספורת נכונה היא תספורת שמותאמת למבנה הפנים, אבל גם לסוג השיער ולסדר היום של הלקוחה. אם ללקוחה אין זמן לייבש את השיער עם דיפיוזר, למשל, צריך שהתספורת תיראה טוב גם בייבוש טבעי.

לזה אין תשובה נכונה אחת. סביר להניח שכל אחת תמצא מוצרים אצל מספר חברות. אנחנו כמעצבי שיער, שמכירים מוצרים של מגוון חברות, מזמינים כמובן להתייעץ אתנו בנושא. עם זאת, יש תמיד מקום לניסוי וטעייה אישיים. בחלוקה גסה, יש שתי קבוצות מוצרים עיקריות – מוצרי טיפוח ומוצרי עיצוב.

  • מוצרי טיפוח כמו שמפו, מסיכה וסרום – הם הבסיס לשיער רך, ממושמע ונטול חשמל סטטי. זה בעצם הבסיס שדרוש כדי להשיג את המראה הרצוי.
  • מוצרי עיצוב כמו גלייז, קרם ומוס,  עוזרים לעצב את השיער בצורה הרצויה. לכל מוצר יש מטרה אחרת וישיג מראה אחר על כל סוג שיער. חלקם יתלתלו את השיער יותר וחלקם יעזרו להוריד נפח וחשמל סטטי. הם יעבדו בצורה הטובה ביותר על שיער שמטופל במוצרי טיפוח נכונים.

אנחנו אוהבים לעבוד בין היתר עם מוצרים של חברת TOLSOZפול מיטשלשוורצקופף פרופשיונלאולפלקס ולוריאל פרופסיונל.

התנהלות נכונה עם שיער מתולתל שונה מאחת לאחת. יש כאלו שמעדיפות לחפוף את השיער וללכת לישון איתו רטוב, יש כאלו שהולכות לישון עם שיער יבש. יש מתולתלות שאוהבות לייבש את השיער עם דיפיוזר ויש שאוהבות בשיטת פלופ או ייבוש טבעי.

אנחנו בדרך כלל נמליץ למתולתלות לנסות דרכים שונות מכיוון ששינוי בהתנהלות יוצר שינוי במראה השיער. כך כל אחת תדע מה היא מעדיפה. באופן כללי מתולתלת תרצה להתייחס לשיער שלה בעדינות – לא למתוח אותו, לא להבריש באלימות, לא להחליק בעזרת פן או מחליק וכדומה.

ההתמדה בבית היא החשובה ביותר, כדי שתוכלו להסתובב עם שיער מהמם כל יום ולא רק כשאתן יוצאות מהמספרה. למעשה, תלתלים בדרך כלל מסתדרים טוב יותר בבית כשבועיים אחרי התספורת ולא ביום התספורת עצמה. השאיפה היא שכל מתולתלת תדע בדיוק איך לטפל בשיער שלה ולהשיג את המראה שהיא רוצה.

כתיבת תגובה

סגירת נגישות