טיפול משקם לשיער

טיפול משקם לשיער

טיפול משקם לשיער – נמאס לך ממראה שיער מרושל ומיובש? את מוזמנת לתת בוסט ייחודי לשיער שלך. בשילוב מוצרים והתנהלות נכונה תוכלי לזכות במחמאות יום יומיות.

בוסט לשיער הוא הדרך שלנו להעניק לך התחלה קלה וחדשה בהתנהלות עם השיער שלך.

השיער שלנו מושפע מהחיים שלנו לא פחות מאיתנו. איכות השיער מושפעת ממצב נפשי, תזונה,
הורמונים, גורמים חיצוניים כמו הטיפול שלנו בשיער ותהליכים שהוא עובר כמו צבע, גוונים, החלקת שיער ועוד.
חלק מהם עלולים לפגוע במראה או באיכות השיער.
במקרה כזה, השיער זקוק לשיקום. אם השיער שלך הגיע כבר למצב בו הוא זקוק לשיקום,
כדאי לך להגיע בהקדם אל מומחה לשיקום שיער.

שיקום שיער אמנם מתבצע במספרה אבל מבחינתנו הוא מתבצע ממש כמו בקליניקה – בצורה מדויקת ומותאמת אישית, ובאמצעות חומרים מקצועיים ייעודיים לשיקום השיער.

איך קורה שמגיעים למצב של שיער פגום שזקוק לשיקום?

* שימוש קבוע בביביליס ומחליק עלול ויכול לשנות את מראה ומבנה השיער. אנו עדים לשינויים רבים הנגרמים בשיער בעקבות שימוש לא נכון במוצרי יבוש ומחליקים.
* שימוש יתר במוצרי שיער מבוססי כימיקלים מסונתזים,
חשיפה מופרזת לשמש, שימוש לא נכון במייבש שיער,
אלו הן רק דוגמאות לגורמים לנזקי שיער המחייבים בסופו של דבר תהליך של שיקום. אצלנו במספרה תוכלי ליהנות משיקום מקצועי לרוב סוגי הנזקים.
* חוץ מפגעי מזגי האוויר והתנהלות לא נכונה עם השיער, יש טעויות נפוצות כמו בחירת תמרוקים שאינם נכונים, או שמסייעים לקרקפת השיער (למשל שמפו נגד קשקשים) אך אינם נכונים לאורכי השערה.
* שיער של נשים ששוחות בים / בריכה לעיתים קרובות חשוף למלחים וכלור, ולכן נפגם.

אז מהו שיקום שיער?

שיקום שיעור הוא בטיפול שמחזק את השיער ובונה קשרי גופרית בתוך מבנה השערה, וכך מתקבלת שערה חזקה יותר שעמידה בפני שבירה. פעולה זו אורכת כשעה בממוצע, ובדיומה מומלץ להסתפר מכיוון שקצוות מפוצלים נוטים לטפס במעלה השיער ולכן עלולים לגרום להתקצרות השיער ושבירתו בקצוות. מוצרים נכונים יעודדו את בריאות השערה ושמירה על הטיפול שעברת. חשוב לציין ששיער של נשים ששוחות בים / בריכה לעיתים קרובות יהיה פגוע יותר, ולכן תהליך השיקום שלו יהיה ארוך יותר ומעט יותר מורכב.
גם בהיבט של שימוש בחומרים טבעיים, ישנה חשיבות רבה למומחיות של איש המקצוע עצמו ושל המספרה בה ניתן השירות. חשוב לציין כי מדובר בתהליך.
שיקום שיער לא קורה במפגש אחד במספרה. צוות המספרה יכול לתת את הכלים והמוצרים המתאימים, לבצע טיפול ראשוני שהוא מעין "בוסטר", אך המשך התהליך – שמירה על שגרת טיפוח שיער נכונה בבית עם מוצרים איכותיים – חשוב לא פחות מטיפול הבוסט הראשוני במספרה. שמפו, מסיכה, קרם וסרום מותאמים אישית – אילו ההמלצות הקבועות שלנו לנשים שמעוניינות להיראות מצוין 24/7.

אז האם את מרגישה צורך בבוסט לשיער? אצלנו במספרה תוכלי לעבור תהליך שיקום שיער עבור כל סוגי הנזקים שנגרמו לשיערך.

לפרטים נוספים והזמנת תור, פני אלינו עוד היום בווטסאפ עם תמונות עדכניות (וללא פילטרים). נשמח לעמוד לרשותך ולסייע לשיער שלך לקבל חיים חדשים.

כתיבת תגובה

סגירת נגישות