איך לסדר שיער מתולתל

איך לסדר שיער מתולתל
מבחוץ נראה שתלתלים מסתדרים לגמרי בעצמם, ושנשים מתולתלות לא צריכות להשקיע זמן בסידור התלתלים שלהן. את, מתולתלת יקרה, יודעת את האמת – עיצוב תלתלים יכול להיות מאוד מאתגר

איך לסדר שיער מתולתל?

לרבים נראה שתלתלים מסתדרים לגמרי בעצמם ונשים מתולתלות לא צריכות להשקיע זמן בסידור התלתלים שלהן.
את, מתולתלת יקרה, יודעת את האמת – עיצוב תלתלים זה לא דבר שבא בקלות ולעיתים יכול להיות גם מאוד מאתגר.
לכל שיער יש את הצורה והצמיחה הטבעיות שלו, והוא מתגבש בהתאם לאחר כל חפיפה.
"עיצוב" זה נובע מגנטיקה, תהליכים ביולוגיים וכוחות פיזיקליים ולא ממה שבאמת חשוב בעינייך: אסתטיקה ומראה אטרקטיבי.
בשורות הבאות, נציג בפנייך מדריך בסיסי שיענה על השאלה איך לסדר שיער מתולתל,
ואיך לעצב תלתלים כמו שאת אוהבת ולא כמו שהם מחליטים.

זה מתחיל כבר בחפיפה

האופן בו את חופפת את שיערך,
תדירות החפיפה וסוג השמפו והמרכך שבהם את משתמשת,
יכולים להשפיע בצורה דרמטית על מראה התלתלים שלך.
התשובה לשאלה איך לעצב שיער מתולתל מתחילה בחפיפה – אם יש לך שיער מתולתל יבש,
מומלץ לא לחפוף יותר מפעמיים בשבוע.
אם השיער שומני, אפשר לחפוף כל יומיים. בכל מקרה,
חשוב מאוד להקפיד על התאמת השמפו והמרכך לסוג השיער ולרוב גם
כדאי לנסות מספר מותגים שונים – רבות מהמתולתלות מוצאות מותג אחד שפשוט עושה את העבודה,
גם אם אין לכך שום הסבר נראה לעין.

ייבוש בספיגה וסירוק הפוך

שאלה שכיחה היא איך לייבש שיער מתולתל. אז לעולם אין לבצע ייבוש של שיער מתולתל באמצעות שפשוף השיער במגבת. שיטת ייבוש זו אולי תייבש היטב ומהר את השיער,
אבל תגרום לנזק משמעותי לסיבי השיער ולמבנה התלתלים לכל אורכם. במקום זאת, הספיגי את השיער בעדינות, רצוי באמצעות מגבת מיקרופייבר או כותנה 100%. שלב הסירוק הוא חלק מהתהליך הכולל של איך לסדר את התלתלים. יחד עם זאת, אצל מתולתלות רבות, הסירוק מבוצע באמצעות אצבעות הידיים, בעוד אחרות מעדיפות להשתמש במסרק תלתלים ייעודי. חשוב להבין שמטרתו של הסירוק היא לפרום את הקשרים שנוצרו בשיער ותו לא. אם אינך סובלת מקשרים כאלה, אין צורך להשתמש במסרק ואפשר פשוט "לפתוח" את התלתלים באמצעות האצבעות. בכל מקרה, את התהליך הזה הקפידי לבצע מהקצוות כלפי מעלה על מנת להימנע מקריעת שיער.

דיפיוזר – לא לכל אחת

דיפיוזר (פייה רחבה עם שיניים המתחברת לראש הפן) מסייע בפיזור
אחיד ושווה של חום הפן וזרימת האוויר ממנו החוצה. הדיפיוזר נחשב לכלי חובה אצל מתולתלות רבות, אבל אצל אחרות הוא דווקא הורס את המראה. נסי בעצמך לייבש את השיער עם ובלי דיפיוזר ובחני את התוצאות בעינייך. הייבוש בדיפיוזר מוסיף נפח, מכווץ את התלתלים וככל שמייבשים את השיער, הרוח שמייצר הפן פורעת את השיער והופכת אותו למעט פריזי. העבודה עם דיפיוזר מבוצעת אגב כשהשיער הפוך כלפי מטה, תוך כדי כיווץ ושחרור התלתלים באמצעות הידיים או הדיפיוזר תוך כדי ייבוש. אפשרות נוספת היא ייבוש השיער מהצד, ואז השיער יתנפח פחות מאשר בייבוש עם ראש הפוך.

תכשירי לחות, עיצוב וייצוב

כעת הגענו לתשובה החשובה ביותר על השאלה איך לסדר תלתלים – תכשירי לחות, עיצוב וייצוב משחקים תפקיד מכריע בתהליך הזה. לפני ייבוש השיער מומלץ להשתמש במוצרי עיצוב כמו קרם לייצוב תלתלים, קרם להענקת נפח, גלייז לשיער מתולתל או מוס ייעודי לשיער מתולתל. כל אחד מאלו יסייע בקיבוע של התוצאה. לאחר הייבוש ניתן לעסות את התלתלים עם מעט סרום על הידיים או להוסיף מוצרים ייעודיים לנפח – אבקת נפח, ספריי לנפח ועוד. לכל אחת יש את המותג שעושה עבורה את העבודה בצורה הטובה ביותר. בדקי כמה אפשרויות ובחרי את זה שמתאים לך. וכאן את גם מוזמנת בחום להתייעץ אתנו ולקבל מידע מקצועי.

מספרת OMER SHIMONI היא הבית החם של המתולתלות, ואצלנו תוכלי למצוא את כל מה שזקוק לו השיער המתולתל שלך ואת כל מה שאת זקוקה לו כדי להפוך את השיער המתולתל שלך למקור הגאווה הגדול שלך. במספרה תוכלי לקבל את כל סוגי הטיפולים לעיצוב וסידור שיער מתולתל מידי אנשי מקצוע שמתמחים בתלתלים. כמו כן, אצלנו תוכלי למצוא מוצרי שיער מקצועיים ייעודיים לשיער מתולתל, והכל במחירים נוחים ושירות אדיב ואישי. לפרטים נוספים צרי עמנו קשר עוד היום בווטסאפ 050-6551156.

כתיבת תגובה

סגירת נגישות