איך להאריך שיער?

איך להאריך שיער?

איך להאריך שיער? לכאורה, מה יותר פשוט מאשר להאריך שיער? פשוט נותנים לו לגדול ולצמוח וממתינים… ובכן, זה נכון רק חלקית. לפניכן טיפים להארכת שיער באופן טבעי.

לכאורה, מה יותר פשוט מאשר להאריך שיער? פשוט נותנים לו לגדול ולצמוח עד שהוא הופך לשיער ארוך. ובכן, זה נכון רק חלקית. באופן פרדוקסלי, כדי להאריך את השיער בצורה נכונה ומהירה, צריך דווקא לקצר אותו מפעם לפעם, אבל זה רק חלק אחד קטן בתהליך השלם שמתרכז בשאלה איך מאריכים שיער. בשורות הבאות נפרט בפניכם מספר טיפים שיענו על השאלה איך להאריך את השיער באופן טבעי, מהיר ובר קיימא, ונתייחס לשאלה איך להאריך שיער תוך שבוע.

 

השיער צומח בטווח שבין 0.6 ס"מ ועד 1.2 ס"מ בחודש, וזה בהנחה שהוא בריא ונטול כל קצוות מפוצלים.
על כן, כדאי להימנע מתקוות שווא ומחיפוש אחר קסמים כמו איך להאריך את השיער ב-3 ס"מ בשבוע. הארכת שיער היא תהליך שדורש זמן וסבלנות. אחרי שאמרנו את זה, נמשיך בטיפים שיסייעו, לפחות באופן חלקי, לקבל תשובה על השאלה איך להאריך את השיער באופן מעט מהיר ואפקטיבי יותר.

 

כן, זה נכון. אחד המכשולים הגדולים ביותר בתהליך של הארכת שיער הוא קצוות מפוצלים. כאשר קצה השערה מתפצל, הפיצול ימשיך במעלה אורך השערה. במצב כזה השערה תישבר או תיקרע בקצב מהיר יותר מקצב הצמיחה שלה, ולמעשה ייראה כאילו נעצרה התארכותה. על כן, ככל שנקפיד לגזור את הקצוות המפוצלים וככל שתקפידי לעשות זאת במרווחי זמן נכונים, תמנעי את השפעת פיצול הקצוות ותזרזי את תהליך התארכות השיער. בעקרון, הזמן המומלץ לתספורת קצוות הוא שלושה עד ארבעה חודשים.

שיער חלק בלונדיני ארוך  שיער מתולתל בלונדיני ארוך

שמפו אלים עלול להסיר שומנים שמגנים על שיער ראשך, לכן, השתמשי בשמפו המתאים לשיערך. מרכך איכותי מחדיר אל תוך סיבי השיער רכיבים מזינים הנחוצים להם. הימנעי מחפיפה יומיומית – ניתן להרטיב את השיער ולהשתמש במרכך או במסיכה בלבד בכל יום, ופעם או פעמיים לשבוע גם לחפוף כדי לשמור על שיער נקי. לאחר החפיפה מומלץ להשתמש במסיכת שיער. כמובן שכדאי להשתמש במוצרים נכונים לשיערך ולקרקפת שלך, על מנת שתוכלי לשמור על שגרת שיער בריאה ומראה שיער מושלם גם בין חפיפות. מוצרים נכונים הם חלק מהמתכון למי שרוצה להאריך שיער. ישנם גם מוצרים ייעודיים להארכת שיער.

 

אחד הטיפים החשובים לכל מי שמתעניין בשאלה איך להאריך את השיער ולבטח בשאלה איך להאריך שיער מהר, הוא הטיפ של שטיפה קרה אחרי חפיפה. חפפת, שמת מרכך (או מסיכה) וכעת את רוצה לשטוף את השיער? עשי זאת עם מים קרים או פושרים ובכך סיימי את המקלחת. מים קרים מסייעים בשמירה על השיער, מונעים בריחת לחות ומגנים מפני נזקי חום לשיער. הקפידי על טיפ זה ותוכלי לראות את ההשפעה במו עינייך.

 

לפחות אחת לשבוע, כדאי למרוח מסיכה איכותית לשיער. ישנם מספר מותגים מובילים בתחום זה. בדקי את האפשרויות ומצאי את המתאימה לך ביותר. המסיכה מזינה את השיער, מרככת אותו ומטפלת בו.

מעבר לטיפים החשובים הללו, כדאי להקפיד גם על סירוק עדין והדרגתי
מהקצוות כלפי מעלה (בסוגי שיער מסוימים מומלץ לא להשתמש במברשת או מסרק אלא לסרק עם האצבעות במקלחת), להימנע מטיפולי חום ומכימיקלים עד כמה שניתן, לייבש את השיער בצורה עדינה ואפילו לשנות מדי פעם את מקום הקוקו – כל אלה יסייעו לך בהארכת השיער כמה שיותר מהר ובאופן נכון.

חיילת עם שיער מתולתל ארוך  שיער מתולתל ארוך מאוד

 

ישנם סוגי שיער שנוטים להתפצל ולהישבר בקצב מהיר. בסוגי שיער כאלה מומלץ להסתפר כל שלושה חודשים ולעבור טיפולי חיזוק לשיער במספרה. טיפולי החיזוק מאחים קשרי גופרית פגומים בשיערה ויוצרים קשרים חדשים, וכך מחזקים אותה ומסייעים למנוע שבירת שיער וקצוות מפוצלים. בנוסף ישנם מוצרים ייעודיים לחיזוק שיער כמו הסדרה לחיזוק שיער של לוריאל פרופסיונל אינפורסר (INFORCER), מוצרי אולפלקס אשר מיועדים לשימוש ביתי והמשך טיפול בבית (לאחר הטיפול במספרה), סדרת פייבר קליניקס של שוורצקופף פרופשיונל ועוד. 

 

להתאמת מוצרים באופן אישי – שלחי ווטסאפ

כתיבת תגובה

סגירת נגישות